BLESSED IS THE ONE WHO READS THE WORD OF THIS PROPHESY AND BLESSED ARE THOSE WHO HEAR IT AND TAKE TO HEART WHAT IS WRITTEN IN IT, BECAUSE THE TIME IS NEAR (REVELATION 1:3).


Tuesday, June 9, 2009

Prayer for family protection

Sayhan minii dotnii naiz ger buliinhniihee hamgaalaltiin tuluu zalbirmaar baina, bas udur bolgon alive to Jesus baimaar bnaa gej helsen yum. Tuunii ene asuultad bi uuriinhuuruu haruilah geed uzsiimaldaa.
1-rt bid udur bur ger buliinhniihee hamgaalaltiin tuluu zalbirah heregtei. Bi negen hunii helsen zalbirlaas ish tatii.

"Lord, I cover myself and everyone around me with the blood of Jesus. I cover all of the members of my family (call them by name) with the blood of Jesus. I cover my home, my land, my car, my finances, my marriage, my ministry, with the blood of Jesus. In the Name of Jesus Christ, by the power of His blood, I break off every power of the kingdom of darkness and cancel every argument in heaven that has established itself against the plans of God in my life and spoil every attack of the enemy. I call forth, in the name of Jesus, all of God's plans and purposes for my life, and my family. As for me and my house, we shall serve the Lord. Satan, the blood of Jesus is against you and you have no authority over my life. NO WEAPON FORMED AGAINST ME (OR MY FAMILY) SHALL PROSPER!"

Bid iim maygaar udur bur zalbirch bolno, magadgui uuniig ulam bayjuulaad uursdiin sanhuu, ajil, uilchleliin tuluu huchteigeer zalbirah heregtei. Bas uun deer nemeed itgelguigeer bidnii guilt zalbiral yamar ch huch chadalgui uchraas itgel dotroo zalbirtsgaaya.

Bid herhen alive to Jesus baih ve? Bi ene asuultiig naizaasaa sonschihood bi ch bas tegj Burhanaas asuuj baisnaa sanasan yum. Ene asuultiinhaa haruiltiig avahiin tuld bi Burhantai ulam bur oir dotno bolson. Ene asuultiig bi Burhanaas asuuh bolgond ter nadad "chi nadad ajil uilchleleesee iluu hairtai yu?"gej asuudag bsan. Yagaad gevel bi neg heseg Burhantai ch yarih zavgui urgelj l ajildaa daragdchihsan yvdag baij bilee. Tegeed oroi yadarsan amitan hooloo idcheed shuud or ruugaa yavdag blaa. Yag ter ued Burhan nadaas "chi nadad ajil uilchleleesee iluu hairtai yu?" gej asuudag bsan. Bi Burhanaas "tegeed bi yu hiih yostoi ve? bi tantai tsag unguruulmeer l bna. Daanch nadad tsag garahgui bnashdee. Herev bi ajlaasaa garval bi yaj amidrah bolj bnaa?" gej asuudag blaa. Ter ued miinii itgel baga baisniig odoo l uhaardag yum. Burhan minii guiltad haruilsaan. Minii amidraliin hamgiin negdugeer zuil bol Jesus yum gedgiig oilgoson. Bi unudriin ajil, uilchlel, ger bul, hool, sanhuu, hund hetsuu asuudal, yamar ch yum bsan ter buhnees deeguur hamgiin negdugeert Jesusiig tavih heregtei gedgiig oilgoson. Bi udur bolgon Jesus ta minii zurh setgeld orj ireech, unuudur bii taniig negdugeert tavihad tuslaach gej guidag bolson. Bi Burhanii zurh setgeliig udur bur sonsohiig hicheedeg bolson. Herev bi Burhanii zurh setgeliin daguu, tuunii husliin daguu amidarval bi udur bur alive to Jesus baij chadnaa gedgiig oilgoson. Tuunii zurh setgel, tuunii zurh setgel nadad hamgaas chuhal. Let my heart breaks for what the heart of God breaks gedeg bhaa. Tiimee, Burhan ta minii zurh setgeliig uurchluuch gej bi udur bur guidag bolson.

Ps: za tegeeed humuusee sanal, huselt, gomdol ch hurtel nadad chuluutei ilgeej bolno shuu. Bi huleen avahdaa bayartai baih bolnoo.

God bless you today!

1 comment:

  1. Hey mundag ohin min ee~
    bayr hurgii~ingeed ajlaad bj dee. gehdee chamd on fond ochooguim bhdaa?

    ReplyDelete