BLESSED IS THE ONE WHO READS THE WORD OF THIS PROPHESY AND BLESSED ARE THOSE WHO HEAR IT AND TAKE TO HEART WHAT IS WRITTEN IN IT, BECAUSE THE TIME IS NEAR (REVELATION 1:3).


Wednesday, August 4, 2010

Таны амьдралд нууцлагдсан хараал

Найз минь, чиний амьдрал, чиний итгэл, чиний явж буй сүм чуулган, найз нөхөд бүх зүйл болж бүтэж байгаа юм шиг санагддаг уу? Чи сүм дээрээ очоод урам зориг оруулсан сургаал сонсож, хүч чадалтай пастораас тослогоо авч, библиэс суралцан, олон хүний төлөө гар тавин залбирч, Бурханыг зүрх сэтгэлээрээ магтан дуулж, тэр ч байтугай хүч чадалтай тосолгоон дор унаж, гайхамшигтай амлалт эш үзүүллэгүүдийг өөр дээрээ хүлээн авч.....
Гэвч гэртээ харьсны дараа чиний амьдралд хэлэгдсэн тэдгээр бүх сайн зүйлүүд чиний амьдралд биелэхгүй мэт санагдаж итгэл найдвар чинь мөхөн алга болно.
Яагаад энэ вэ? Та бүх л зөв зүйтэй, өөрөөсөө хийх шаардлагатай гэсэн бүх л зүйлүүдийг хийж байхад яагаад энэ вэ? Та магадгүй итгэлээрээ бат тунхаглан, “үрийг” тарин, сайн өргөлүүдийг өргөж, Бурханы танд өгсөн амлалтуудыг тунхагласаар байтал яагаад энэ вэ?
Яагаад гэвэл та өнөөдөр олон хүнд тулгардаг таны амьдралын үндэс суурьт таригдсан асуудлыг шийдээгүйгээс ийм байдалд хүрч байна.
Хэрэв та Бурханы ивээлийг амьдралдаа үнэхээр хүлээж авахыг хүсвэл олон хүмүүсийн зааж сургадгаас өөрөөр энэ нь зөвхөн үрийг тариад байх нь хангалттай биш юм, харин таны амьдралд бодитой нөлөө үзүүлж чадах хүч чадалтай залбирлаар та өөрийн амьдралаа өөрчилж чадна.
Та бүхэнд илүү ойлгомжтой болгохын тулд би нэгэн түүхийг дурдъя.
Хэдэн жилийн өмнө би нэгэн баяр хөөртэй эгчтэй танилцсан юм. Тэр Христчин айлд төрж өссөн бөгөөд итгэгч болоод 25 жил болсон байв. Яагаад би түүнийг баяр хөөртэй хүн гэж хэлж байгаа вэ гэхээр түүнтэй уулзсан анхны өдрөөс л тэр үргэлж библиэс ишлэл татан ярьж торж түгтрэх юмгүйгээр нэг ишлэлээс нөгөө ишлэлийг иш татан ярьж байв.
Гэвч түүний хэл ярианд амжилтын тухай библийн бүхий л ишлэлүүд байсан боловч бодит амьдрал дээр тэр амьдралдаа амжилтанд хүрч чаддаггүй байв.... түүний гэр бүл, түүний санхүүгийн амьдрал, тэр ч байтугай түүний хүүхдүүдтэйгээр харилцах харилцаанд хүртэл асуудал, бэрхшээл дүүрэн байв!
Би түүнийг өөрчлөлт гаргаж чадна гэдэгт итгэсээр түүнд залбирах хэдэн залбирлууд өгөв. Тэр өдрийнхөө шөнө нь энэ эгч маань уг залбирлуудыг хүч чадалтайгаар тунхаглаж эхлэв. Гэтэл түүнд ийм нэгэн явдал тохиолджээ.
Тэрээр 4 дэх шөнөө залбирсны дараа нэгэн зүүд зүүдэлжээ. Түүний зүүдэнд нэгэн хүн өөдөөс нь ирж явжээ. Гэтэл тэр хүн санамсаргүй ямар нэгэн юманд бүдэрч, бүдрэхэд нь гарынх нь бугуйнаас цаг нь унахдаа эмэгтэйн хөлийн дэргэд унажээ. Эмэгтэй газраас тэр хүний цагийг авч өгөхдөө цагны ар талын хаалт нь унаж баттерей нь алга болсныг харжээ. Тэр үед эмэгтэй өөрийнхөө цагийг гэнэт санаж, бугуйгаа шалгахад яагаад ч юм бэ цаг нь түүний зүүн талд газар унасан байгааг мэджээ. Тэрээр өөрийнхөө цагийг газраас авахад цагны ар тал нь бас онгойсон байсан боловч баттерей нь дотроо байж байв. Гэтэл баттерейн дээр 1903 гэсэн тоо үл танигдах хэдэн үгсийн хамт бичээтэй байгааг харжээ. Эмэгтэйг цагныхаа эд ангийг буцаан хийж байх үед өнөөх хүн түүнийг зогсоож, “Чи 1903 он чамд хамааралтайг мэдэх үү?” гэж асуужээ. “Үгүй, надад мэдэх юм алга” гэж эмэгтэйг хэлэхэд өнөөх хүн түүнд “чиний үе удмын нэгэн тэргүүн 1903 онд өөрийн маш ихээр хүсч байсан нөлөө бүхий албан тушаалд хүрэхийн тулд муу сүнсний холбоосоор дамжуулан өөрийнхөө гэр бүлийн бүх амжилтыг нэгэн хорон муу наймаагаар худалдсан. Энэ цаган дээр бичигдсэн он цаг хугацаа бол тэрхүү муу сүнстэй хийсэн гэрээтэй харьцуулшгүй, энэхүү гэрээний үр дагавар үе дамжин үйлчлэн нөлөөлөх болно. Гэвч энэхүү гэрээг сүнслэгээр мэдэж үүний эсрэг тэмцэх эрх мэдлийг авсан хүн энэ гэрээг эвдэж чадна”. Эмэгтэй өнөөх хүний хэлсэн үгэнд балмагдаж, “Тэгвэл би Есүст итгэдэг шүү дээ, гэвч би энэ тухай одоо л мэдэж байна, би яаж үүнийг эвдэх вэ? гэж асуухад “1 Коринт 15:21-22-ыг хэрэглэ” гэсэн хариулт өгчээ. Эмэгтэй тэр даруй зүүднээсээ сэржээ.
Бурхан энэ эмэгтэйд амьдралынх нь үндэс суурьт нуугдсан байсан асуудлыг болон түүнийг хэрхэн яаж шийдэх вэ гэдгийг харуулсан бөгөөд энэ бол бидний амьдралын үндэс суурьт нууцлагдсан байж болох он удаан жил хадгалагдсан асуудлыг харуулж чадах үнэхээр гүн гүнзгий илчлэлт юм.
Магадгүй та намайг энэ эгчид ямар залбирлууд өгсөн юм бол гэж бодож байгаа байх. Би тэдгээрээс заримыг нь танд хэлж өгье.
1. Эзэн минь ээ, миний амьдралд байгаа нууцуудыг Есүсийн нэр дээр надад харуулах болтугай.
2. Миний гэр бүлд байгаа үл таних хүүхдүүдийн нууцыг надад Есүсийн нэр дээр илчлэн харуулах болтугай.
3. Эзэн минь ээ, миний нүдийг тэнгэрлэг илчлэлтийн зэмсэг болгон Есүсийн нэр дээр ашиглах болтугай.
Би түүнд эдгээр залбирлуудыг хэрхэн хамгийн үр дүнтэй аргаар ашиглах заавруудтай хамт өгсөн бөгөөд энэ эмэгтэй шөнө дөлөөр яг л бидний библийн баатрууд болох Давид, Нехемиа, Иеремиа, Елиша нар шиг хүч чадалтайгаар залбирсан юм.
Яагаад шөнө залбирах ёстой гэж?
Яагаад гэвэл “сүйт залуу” шөнө дөлөөр ирнэ гэж хэлсэн байдаг. Үүнд сүнслэг утга учир бий, энэ тухай би өөрийн website-д тайлбарласан байгаа (дор буй).
Уг залбирлаас дахин танилцуулахад:
4. Бурхан минь ээ миний эсрэг цугласан бурханлаг бусчуудын шүдийг Есүсийн нэр дээр хугалах болтугай.
5. Миний амьдралд байгаа Иерихог би Есүсийн нэр дээр устгаж байна.
Энэхүү залбирлууд нь ямар нэгэн бодит хүн эсвэл аливаа ямар нэгэн хүний эсрэг чиглэгдээгүй бөгөөд харин библид хэлсэнчлэн ".... эрх мэдэл, энэхүү харанхуй ертөнцийн хүчнүүд, тэнгэр дэх бузар муугийн сүнслэг хүчний эсрэг" (Eфес 6:12) бид тэмцэх ёстой гэдгийг та мэдэж байгаа байх.
Би дахин нэг жишээ дурдъя.
Нэгэн эмэгтэйд өөрийн гүн гүнзгий хайр сэтгэлээ өгсөн нэгэн залуу байжээ. Тэд гэрлээд 6 сар болж. Гэтэл яасныг бүү мэд залуу нь эхнэрээ нэг нүдээрээ ч харж чадахаа больж гэнэт салан явжээ. Тэр эмэгтэйд ямар буруу байгааг хэн ч тодорхойлж чадсангүй. Эмэгтэй мэргэжлийн хүмүүсийн зөвлөгөө хайн явав. Найзууд нь түүнийг янз бүрийн “эш үзүүлэгч нар” дээр аваачиж, 5 янзын сэтгэл судлаач, 2 физик эмчилгээний эмчтэй уулзуулав. Тэр ч байтугай гипнозын эмчилгээнд ч явжээ. Амьдралд нь юу ч өөрчлөгдсөнгүй. Тэр Бурханаас өөр нөхөр хүртэл гуйж үзэв. Ямар ч хариулт ирсэнгүй. Тэр эцэстээ бууж өгчээ. Түүний хайрыг булаах бурханлаг нөхрийг амьдралдаа хэзээ ч олж чадахгүй юм байна гэж бодох болжээ. Нэгэн өдөр түүний ажлынх нь найз сүм дээрээ Баасан гаригийн шөнийн залбиралд хүрч ирэхийг урьжээ. Залбирлын цуглаан дээр хүмүүс маш хүч чадалтайгаар залбирч байв. Гэтэл залбирагч нарын дундаас нэгэн эмэгтэй, түүний духан дээр нэгэн жижигхэн од хэлбэрийн тэмдэг байхыг харжээ. Энэ нь жирийн хүний нүдэнд үзэгдэхгүй үл үзэгдэх тэмдэг байв. Тэр даруй өнөөх тэмдгийг харсан хүн түүн дээр ирж түүний төлөө залбирч эхэлжээ.
“Есүсийн цус миний амьдралаас дургүйцэл, үзэн ядалт, гологдлын бүх бичээсийг Есүсийн нэр дээр арилгах болтугай.”
Тэд хамтдаа энэ залбирлыг 3 удаа маш хүч чадалтайгаар тунхаглан залбирч, Эзэнд талархаад дараачийн залбирлын хэсэг уруу шилжжээ.
Гэтэл тэр долоо хоногийн дотор түүний нөхөр анх удаа салснаасаа хойш анх удаагаа түүн уруу утсаар ярьжээ.
Үүний дараа залуу эмэгтэй (”Естер” маягийн залбирлаар эхлүүлэн) 12 хэсэг бүхий залбирлын хөтөлбөрийн дагуу залбирч байх үед нөхөр нь гэртээ буцан иржээ.
Хэрэв та яаж тактиктай бөгөөд зөв үйлсийг өөрөөсөө гарган залбирахыг мэдэж байвал Бурханд шийдэж чадахгүй асуудал гэж байхгүй.
"Миний ард түмэн мэдлэг дутсанаас болж тэд цөлөгдөн,
тэдний хүндэт хүмүүс нь өлсөж, олон түмэн нь цангаж үхнэ" -- Исаиа 5:13
Хэрэв та энэ тухай сонирхож байвал эндээс харна уу.
http://www.firesprings.com/
http://www.elishagoodman.org/

2 comments: