BLESSED IS THE ONE WHO READS THE WORD OF THIS PROPHESY AND BLESSED ARE THOSE WHO HEAR IT AND TAKE TO HEART WHAT IS WRITTEN IN IT, BECAUSE THE TIME IS NEAR (REVELATION 1:3).


Saturday, March 24, 2018

Анималист (амьтны дүртэй) сүнснүүдээс чөлөөлөгдөх залбирал


Би цөлийн зэрлэг араатнуудаас чөлөөлөгдсөн (Исаиа 34:14).
Миний амьдрал руу болон миний амьдарч буй хот, улс руу дайрч буй цөөвөр чононуудыг (jackals) Есүсийн нэр дээр зайл гэж тушааж байна.
Миний амьдрал руу болон миний амьдарч буй хот, улс руу дайрч буй шөнийн чононуудыг (night wolves) Есүсийн нэр дээр зайл гэж тушааж байна (Хабаккук 1:8).
Пан, Фаун, Сатир (эртний грекийн хагас ямаа, хагас хүн төрхтэй бурхад) ямаан бүх сүнснүүдийг Есүсийн нэр дээр зайл гэж тушааж байна.
Миний амьдрал руу болон миний амьдарч буй хот, улс руу дайрч буй зэрлэг муур – цоохор ирвэс, арслан, шар цоохор ирвэс болох мэргэ төлгийн бүх дээд хүч чадлуудыг Есүсийн нэр дээр зайл гэж тушааж байна.
Миний амьдрал руу болон миний амьдарч буй хот, улс руу дайрч буй чононцоруудыг (hyenas) Есүсийн нэр дээр зайл гэж тушааж байна (Исаиа 34:14).
Миний амьдрал руу дайрч буй бүх зэрлэг нохойнуудыг (худал шашин, ид шид, үнэнийг гажуудуулагч) Есүсийн нэр дээр хүлж, зайл гэж тушааж байна (Дуулал 22:16).
Бүх бухнуудыг (хүчтэй тэрслүү сүнс) Есүсийн нэр дээр хүлж, зайл гэж тушааж байна (Дуулал 22:12).
Миний үр жимсийг устгаж буй бүх үнэгнүүд миний амьдралаас Есүсийн нэр дээр зайл гэж тушааж байна.

From the book “Prayers that rout out demons” by John Eckhardt


No comments:

Post a Comment