BLESSED IS THE ONE WHO READS THE WORD OF THIS PROPHESY AND BLESSED ARE THOSE WHO HEAR IT AND TAKE TO HEART WHAT IS WRITTEN IN IT, BECAUSE THE TIME IS NEAR (REVELATION 1:3).


Saturday, July 25, 2009

Бүү шүүгтүн

"Шүүгдэхгүйн тулд чи бүү шүү. Учир нь та нар яаж шүүнэ, түүнчлэн шүүгдэнэ. Та нарын хэмжүүрийн жишиг өөрсдийг чинь хэмжинэ" Матай 7:1, 2.
Тэнгэрийн улсын хаалгаар орохдоо би зөвхөн түүний үзэсгэлэнт төгс байдал, гэрэл чимэглэлд гайхаж балмагдсангүй. Харин тэнд цугласан хулгайч, худалч, гэмтнүүд, архичин, тэнүүлчингүүдийг хараад амьсгаагаа ч авч чадалгүй зог тусав. Тэнд миний хоолны мөнгийг хоёр ч удаа хулгайлж байсан 7-р ангийн хүүхэд, түүний хажууд, амнаас нь хэзээ ч сайн үг гардаггүй байсан манай хөрш, тамд үйл лайгаа эдэлж байгаа байх даа гэж үргэлж боддог байсан Херб тэнгэрийн улсын үүлэн дээр баясгалантай нь аргагүй сууж байхыг харав.
Би Есүсийг тохойгоороо ёворч, “Энэ юу вэ? Та эдгээр хүмүүсийг яагаад сонгож авсан юм бэ? Энэ гэмтэй хүмүүс яаж энд ирсэн юм бэ? Бурхан лав буруу зүйл хийчихсэн байхаа. Яагаад эд нар чимээгүй зогсоод байгаа юм бэ?” гэж асуув. Есүс надад “Чимээгүй бай, хүү минь, тэд чамайг энд байгааг хараад бас цочирджээ” гэж хэлэхэд миний дотор зовиурлав.
БҮҮ ШҮҮГТҮН... ЦУГЛААНД ЯВСНААРАА ИТГЭГЧ БОЛДОГГҮЙ НЬ МАШИН ЧИНЬ ГАРАЖИД СУЛ ЗОГСОЖ БАЙГААГААС ЯЛГААГҮЙ.

No comments:

Post a Comment