BLESSED IS THE ONE WHO READS THE WORD OF THIS PROPHESY AND BLESSED ARE THOSE WHO HEAR IT AND TAKE TO HEART WHAT IS WRITTEN IN IT, BECAUSE THE TIME IS NEAR (REVELATION 1:3).


Friday, June 21, 2019

Эзэний Оршихуй ба Тосолгоо 2-р хэсэг



Пастор Бенни Хинн, та олон жил Эзэнд үйлчилсэн. Энэ олон жилийн хугацаанд Эзэний агуу хүмүүс үйлчлэлээсээ авагдаж байсан гол шалтгаан юу байсан бол?
Сайхан асуулт байна, би яг энэ асуултыг Эзэний агуу хүн Орал Робертсоос асуудаг байсан. Энэ асуултын хариулт нь хувь хүний асуудалтай холбоотой учраас би энэ асуултад бүрэн хариулахгүй ч гол хариултыг өгөхийг хичээе. Би Эзэний агуу хүн Катрин Кулмантай өмнө нь хэзээ ч уулзаж байгаагүй боловч түүнийг нас барахад түүний багийнхан намайг түүний дурсамжинд зориулсан үйлчлэлд хамтран зүтгэхийг урьсан. Түүнээс хойш тэдэнтэй хамтран 4 жил үйлчилж байхдаа Бурханы биш хүний үйлчлэлийг хийж байхдаа Катрин Кулманы талаар олон зүйлийг олж мэдсэн юм. Катрин Кулманыг амьд байхад түүний үйлчлэлийг баримтжуулан бичсэн баримтат кино Амьд ус гээд кино байдаг. Бид үйлчлэл эхлэхээс өмнө тэр киног хүмүүст үзүүлж эхэлдэг байсан бөгөөд үүний дараа би сургаалаа номлож эхэлдэг байлаа. Нэгэн удаа бид заалны хойд талд суугаад Катрин Кулманы киног үзэж байсан. Миний хажууд Катрин Кулмантай хамт олон жил үйлчилж байсан түүний баруун гарын туслах Магги Хартнер сууж байсан. Магги тэр үед уйлж байсан. Тэр дэлгэц рүү хуруугаараа заагаад “Катрин бол миний амьдрал байсан. Тэр миний амьдрал байсан. Гэвч тэр нас барахаасаа өмнө ухаан санаагаа алдаж галзуурсан байсан” гэж надад хэлсэн. Би түүний үгэнд шоконд орсон. Би тэр үед 24 настай залуу байсан, юу хэлэхээ мэдээгүй. Катрин Кулман бол миний хамгийн их хүндэлж явдаг хүмүүсийн нэг байсан, Бурханы дараа миний амьдралд 2-рт ордог хүн байсан. Тэгээд би Орал Робертсоос энэ тухай асууж байсан. Тэр манай хөрш байсан учраас бид уулзаж хоорондоо олон зүйлийн тухай яриа өрнүүлдэг байсан. Магги Хартнер надад хэлж байсан зүйлийн талаар Орал Робертсаас би асуухад тэрээр “Катрины зүрх шархалсан учраас тэр нас барсан” гэж хэлсэн. Хэдийгээр хэн түүнээс урваж, хэн түүнд ямар зүйл хийж байсныг тэр надад ярьж байсан боловч би энд бүгдийг хэлж чадахгүй. Орал Робертс надад хэлэхдээ “Урвалт түүнийг сөнөөсөн. Катрин амьдралдаа урвалттай тулгарахад тэр юу хийхээ мэдээгүй учраас маш ууртай хүн болж хувирсан. Тийм учраас Бурхан түүнийг өөрийнх нь ажилд хор хөнөөл учруулахгүйн тулд цагаас нь өмнө эрт авсан. Би Оралаас “та үүнийг яаж мэдэж байгаа юм бэ” гэхэд Катринтай хамт ажиллаж байсан Рекс Хамберт бас ийм зүйлийг дурдаж байсныг хэлсэн юм. Рекс хэлэхдээ “Катрин нөлөө бүхий хүн байсан учраас Эзэн цаашид өөрийнхөө ажилд хор хөнөөд учруулахгүйн тулд цагаас нь өмнө эрт авсан” гэж хэлж байсан.
Тэгээд би Орал Робертсоос Эзэний бусад олон агуу хүмүүсийн тухай, тэдний амьдрал үйлчлэлийн тухай ярилцаж байхдаа яагаад А. А. Ален архи уусаар нас барсан, яагаад Брендон өөрийгөө Елиа гэж боддог байсан тухай Эзэний бусад олон агуу хүмүүсийн ололт амжилт, уналтын тухай олж мэдсэн юм. Энэ бүхний эцэст Орал надад хэлэхдээ би чамд тосолгооны тухай мэддэг бүхнээ хэлмээр байна гэсэн. Тэр хэлэхдээ “Бурхан чамайг өөрийн үйлчлэлдээ тослоход тэр тосолгоо нь чиний дотор байгаа бүх зүйлийг эрчимжүүлж өсгөдөг. Чиний дотор буй тосолгоо чиний дээрээс буух тосолгоо нийлэхэд чиний дуу чангарч, сэтгэл чинь хөдөлж, чиний дотор буй бүхэн эрчимжих болно. Өөрөөр хэлбэл чиний дотор буй сайн муу бүх зүйлүүд эрчимжиж өсч эхэлдэг. Хэрэв чи гэм нүгэл дотроо амьдарсан хэвээрээ байвал Эзэний тосолгоо чиний дотроос ундран оргилохдоо чиний дотор буй сайн муу бүх зүйлийг ил гаргах болно. Тийм учраас Эзэний агуу хүмүүсийн унасан шалтгаан нь тэд өөрсдийн сул дорой, дутагдалтай чанар, гэм нүглээ шийдэж засч чадаагүй байсан учраас тэр байдал нь тэднийг аажим аажмаар устгасан. Тийм учраас Эзэнээр тослогдсон хүмүүс өөрсдийн сул дорой байдал, гэм нүгэлтэйгээ тэмцэж засахгүй бол Эзэний тосолгоо нь тэдний гэм нүглийг ил болгодог. Тиймээс Бурхан тэднийг ашигласны дараа ашиглаж эхлэхээс нь өмнө илүүгээр Бурхантай хамт цаг гаргаж залбирч сурах хэрэгтэй. Хэрэв тэд үйлчлэлийнхээ дараа Бурхантай хамт ойр байж сурахгүй бол унахад амархан байх болно. Эзэний агуу хүмүүс нь Эзэнд үйлчилж байсан агуу цаг мөчүүдийнхээ дараа унаж байсан. Тиймээс Эзэнээр тослогдсон хүмүүс Эзэнтэй хамт илүү их цагийг үйлчилж дууссаныхаа дараа үйлчлэлийнхээ өмнөхөөс ч илүүгээр зориулж Эзэнд ойр байх хэрэгтэй.
Бидний ихэнх нь Бурхан биднийг хэрэглэж дууссаны дараа өмнөхөөсөө илүү, хэрэглэгдэхээсээ өмнө илүүгээр Бурхантай ойр байж залбирч чаддаггүй. Тиймээс миний танд өгөх хариулт бол Бурхан таныг ашигласны дараа илүү их залбирагтун, тэгвэл та хамгаалагдах болно. 

No comments:

Post a Comment